GrabbarnA bus Vs. SkoHyllan





Tidigt en valborgs morgon :)

atjoo

KLockan 19 gick killarna och la sig igår
precis som vanligt
dock en alvedon på Edwin
redan innan de lagt huvudet på kudden
hade jag somnat ute i soffan

vaknade vid 22
aj on i halsen
snörvelsnörvel
-Krille det är mest synd om mig ihela världen
gjorde mig en kopp te
pratade lite snabt i telefon
sen somnade jag snabbt om igen
01 gjorde ja entre i sovrummet
efter en välgörande panodil
snarkade vidare på  några få sekunder

Hoppas allt är borta till på måndag
så vi kan inskola som planerat!

jodå såatte

så nu är det istort sett snörvel snörvel
och feber på oss alla 4a här hemma
det är kul nästan jämt ;)

vårsnuva

har en rättsåmycket snuvig Melwin
och en lagom rosslig Edwin här hemma
så nu ska jag försöka sova
känns som det kommer vaknas en del inatt
då det redan vaknats massvis

påskafton



17 Månader

Idag blir Melwin & Edwin 17 månader
det går så fort:)



några bilder






för att förgylla dagen :)

vardagsrummet

vardagsrummet så som det ser ut
för tillfället
+ Jacob



Tavlor fortfarande inte uppe
men det kommer väll nångång ;)

BUZZZZZZZzzzzz

Varför inte bli en Buzzador?

Klicka på länken för anmälan och mer information :))

http://www.buzzador.com?refstr=Sansad

Ses i Buzzandet :))

Sorry

har fått lite kritik från olika håll nu
om dålig uppdatering och dåligt med nya bilder

kan ju då ta och avslöja att krille satt
isönder skärmen på den datorn
där jag lägger in bilder ifrån då
denna datorn är lite skum
och inte vill som man själv vill

ska dock bättra mig
och sitta vid den obekväma datorn och lägga in
lite bilder emallanåt!



Fast nu får ni nöja er med en gammal
Julafton 2009 på sal 14 uppe på Neonatalen i Helsingbog :)
Då fick vi för första gången ha in killarna på vårt rum
detta även fast de fortfarande var fullt uppkopplade till
maskinerierna.
1 månad hade de hunnit bli :)

pUss

Har minsann varit duktig såhär på
min lediga dag
efter att ha gått upp i gryningen
precis som alltid
eftersom det kvittar totalt om jag jobbar
eller inte
för killarna vill aldrig sova till 9 när jag är hemma;)

Gick jag och la mig och sov eftermiddag
när K behagade gå upp :P

sen har jag minsann bakat bröd
och druckit kaffe
och diskat
och
ehhh
nä det var nog allt

jag har nog inte varit så duktig i vilketfall
men strunt på det :D



puss puss

Puss

ska snart äta kyckling
längtar som in i
för jag är jättehungrig :)

Killarna fick äta korvsoppa
då deras far inte satt in kycklingen i tid
och jag fick slänga ihop nått snabbt
men det nöjde dom sig med
så det var ingen större skada skedd!!

och för att tala om nått helt annat
så kan jag berätta att jag hittar
inte tv kontrollen
och det är så fruktansvärt
så jag har egentligen inga ord för det....





fast egentligen överdriver jag nu
hejdå

puss

joobbajoobbajoooba

vardagen har sakta börjat komma tillbaka
Neo är inte mindre saknad
men man börjar så smått vänja sig vid att
han inte är här längre

Idag har jag jobbat
och det ska jag göra nonstop till måndag eftermiddag
förutom på torsdag
för då har jag minsann
uppehåll i schemat
najs

man ska vara glad för det lilla som det så fint heter :)


lördag

idag ska vi till Kim och Kira och grilla lite
det ska bli trevligt!

fredag kväll

Edwin rymde ur sin säng innan
vi pptäckte inte honom försen han var
i hallen
då hade han redan hunnit hälla ut ett glas vatten i vår säng
som han kunde ;)
Melwin var en duktig pojke och stannade till sängs
när  bruchan var ute på äventyr ;)


............

så då var det ny dag
natten har varit tyst
det kom inget huvud som ville komma upp isoffan igårkväll
det var för tyst i sovrummet
och Neo kom inte och la sig när jag gick till sängs

fast här är full rulle
så är det så tyst och tomt

jag vill bara spola tillbaka 1 dygn
det är väll ändå inte för mycket begärt?





fan min lille vovve

han ska ju bara vara här
vara min egna lilla svans
mitt lille snarkmonster bredvid sängen
min gulleplutt som blir superglad när man kommer
där man alltid känner sig älskad
och där man aldrig blir bortputtad när man vill ha
gos och mys

Älskade Neo!

kom tillbaka.. snälla
jag vill ha dig här





dumma
Hare
dumma
Tåg
dumma dumma dumma

saturnus är en planet

så nu har jag jobbat lördag
& ätit korv och mos med barnen

nu ska jag krypa upp i soffan
och läsa vidare i boken
läser för tillfället stäppvandringen!

Har du inte läst böckerna om Ayla
så gör det!
dom är bra!

nä som sagt
soffan kallar!


då var det kväll.. fredag kväll

har precis lagt barnen till sängs
nu "ligger" de och pratar med varandra :)

Väntar på att K ska komma med mat till mig
för jag orkar inte laga nån ;)

Tryckte i mig en liten kaka
som vänta på maten mat....

Ute kvittrar det för fullt
och oh ja jag gillar det!

nu väntar det jobb för hela slanten hela helgen!

off to work

trött
men nu ska det jobbas
bara att bita i det sura äpplet
och bege sig ut till bilen

RSS 2.0