kissa på pottan!

Idag gick vi upp och bytade till ren blöja på E
och satte kalsong på M
Vänder mig om och sätter på kaffe,
vänder mig tillbaka, då ligger kalsongerna på golvet
och M sitter på pottan runt hörnet och kissar :)
duktig kille :)

framsteg!!

Idaq hade världens bästa Melwin kissat på pottan på dagis!
& här hemma bajsade han minsann på toaletten:)
Duktig!!

Edwin kan han med men inte på dagis riktigt än :)

Stora killar jag har!!

punk..t

jag talade för tidigt
vi har fortfarande snor,host och feber stuga här hemma
med andra ord fortsätter vabandet i sann sjukisanda :)
jippie?

feber? vad är det?

Killarnas feber försvann
ungefär i samma sekund som
min satte igång...

det är kul att vara mamma ;)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta på film



bild


:)

Efter en mycket trevlig kväll
med grillat och bus
vaknade M mitt inatten iaf ;) (vid 6...)
E tar sovmorgon och sover fortfarande :)

Killarna gillar sina kusiner
och busade tills de vart helt slut
= slocknade på 2 röda när det var dax att sova :)

K sover också gott fortfarande ;)


Annars kan jag berätta att M har börjat säga kisha letten
och minsann han kissar på toaletten :)

Detta är super för han börjar ju förstå och känna efter att han behöver kissa!

E är inte dålig han heller och att kissa på toaletten är super spännande!




RSS 2.0