RUBRIK

har varit iväg och badat idag
Edwin är tvärsäker på att han kan simma själv
det kan han inte

Plockade på oss lite körsbär också!
mums!!

Semester!!

Är ingen bra bloggförfattare
för tillfället
fast det har ni säkert märkt..

Vi har en ny boende hemma hos oss
Kiisen
Kiisen är söt
Kiisen är snuvig
Kiisen är kelig
Kiisen är nyfiken
Kiisen trivs :)

Igår klippte jag gräsmattan
då kände jag mig duktig

Killarna badade i sin pool
och krille dök runder i den stora poolen
Den stora poolen är äklig och jag tänker inte bada i den försen
den är fin och ren och badbar!

Ha det bra i solen för det ska jag ha!!

nedräkning pågår

längtar till söndag kväll
då har jag gått på semester
hoppas på lagom fint väder under 3 veckors tid
sen får det gärna regna och vara skitväder hur mycket det vill resten av sommaren ;)


gapskratt på 3 hjul!


ikea

igår var vi på ikea
killarna löpte amok på barn avdelningen
men satt annars snällt i vagnen :)

Varsin poäng fotölj fick dom (gillades)

Och en sån där man först bankar ut piggarna på ena sidan
sen vänder man och bankar tillbaka dom igen :) (gillades)

Sen blev det lite annat smått och gott också
tex sängkläder och plast tallrikar :)

Moster Linn var med från fika  till kassa!
K kom också in efter han slutat jobba
och tur var väll det för han hittade iaf 4 saker som han ville ha ;)


Lite mer om Tandborsten :)

Har nu användt Produkten i några dagar
och jag gillar :)
Känns rent och grajt på tänderna :)
Börjar även vänja mig vid Eltandborste skak ;)
Sen att den berättar när man ska byta tandrad är hur bra som helst
nu blir det alltid lagom lång tid tandborstning!

Lite info:


OM PHILIPS SONICARE HEALTHYWHITE

Få vita, hälsosammare tänder ! Healthy White är en sonisk tandborste som rengör dina tänder med upp till hela 31 000 borsttag i minuten.

Rörelserna blandar tandkräm och saliv till en syrerik skummig vätska som rengör djupt in i utrymmet mellan och bakom tänderna samt längs tandköttskanten där plackbakterier trivs. Resultatet är skonsamt naturligt vita tänder och en renare, friskare mun.

Välj mellan de tre lägena Clean and White (som är effektivt mot fläckar som kaffe, te, tobak och rödvin), standard- och rengöringsläget Clean för överlägsen rengöring samt Sensitive som rengör på ett  skonsamt och noggrant sätt.


söndag förmiddag!

klockan är inte slagen 11 än
men redan har vi hunnit dricka kaffe/välling
leka lite inne
cykla en runda
gå en runda
cykla hem igen
gå på upptäcksfärd i trädgården
gunga lite hängmatta
hoppa i vatten (givetvis med skor på)
Sitta i solen och trycka i oss en liter jordgubbar
åka bobbycar ner för slänten på baksidan
och nu har vi lagt oss för förmiddagsvila

Vi hinner massvis jag och mina busfrön :)

PhilipsSonicare HealthyWhite dag 1

PhilipsSonicare HealthyWhite

Har precis testat den för första gången
vart ju tvungen att öppna och testa direkt!
Det vibrerade ;)

Är inte van vid elektriska tandborstar :)

Tänderna känns iaf verkligen rena och fräsha
så änsålänge ligger den på plus!






RSS 2.0