Måndag!

Jag vill handla grejjer, fina grejjer, typ nu,,,
Men stannar nog hemma och städar istället,, för det är ju också skoj, eller? ;)

Lite strand :)

Inga nytagna bilder utan de är väll lite mer än en månad gamla
 
 
jag och Melwin blåser maskors :)
 
 
Jag Melwin och Edwin utforskar stenar :)
 
 

Mina fistroll

 
 
En heldag på Barnens dag på Sundspärlan i Helsingborg med mellanmål på Max och efterbus på busfabriken :)
Fullfart när man träffar Mormor och Baccus och Limpan :)
Jag var givetvis också med ;)
jag vill ju också leka....!!!

inget speciellt

Här trilla jag in för att kolla läget och hela sidan ser annorlunda ut..

hipphipp

Bara måndag kvar, sen semester,
4 underbara (ja förhoppningsvis) veckor ska det bli :)
Inte för att jag avskyr mitt jobb, jag gillar mitt jobb!
men det ska bli skönt med ledigt :))

Det tror jag grabbarna bus också kommer tycka, det har varit tufft att komma upp ur sängarna hela veckan,,,,

Inatt har grabbarna sovit hos farbror Kim och tant Kira och kusinerna!
Vi har  fått rapport om att allt går bra, De har sovits som det ska (ända till halv 9.....ojojoj)
och att det faktiskt har blivit 2 lite lugnare killar än när de var där sist.

Det håller jag med om, killarna har blivit lugnare och något försiktigare
även fast de fortfarande är vilddjur ;)

Jag och Krille var ute med hans jobb igår och åt på Sillen&Makrillen i Helsingborg
det var trevligt :)

Just nu saknar jag mina barn men njuter av egentid!!!



:)

då min syster är tio gånger bättre på att blogga än vad jag är
lägger jag här ut en länk till ett helt underbart inlägg om vår Ullared färd förra lördagen :))

Fredag!

dagen har spenderats vid spisen precis som alltid på jobb ;)
hemma möttes jag av inlåst Limpa och 2 trötta killar..
de 2 trötta killarna sover och Limpan har åkt iväg på studentfest.
K är borta även han och dyker väll upp om nån timme.

Jobbar på för att få min garderob i topptrimm
det som saknas är lite mer galgar och klädställning (typ 2)
och givetvis lite fler kläder.
Ja och SKOR med för den delen....

1 vecka till sen blir det 4 (ja fyra) veckors semester!!!!!!



RSS 2.0