dagen idag

började med en  natt där sömn ingick :)

killarna sov till halv ett då ville dom ha mat
sen sov dom vidare till halv 6 för mer mat
dom var jättevakna då
och spjälskyddet hade Edwin sparkat ner
haha han var så söt där han låg med benen utanför :)
under matningen började ögonlocken falla igen
så efter maten gick vi alla tre och la oss igen
mm skönt med sömn
vid 9 snåret hade deras mamma (läs jag)
sovit klart
Melwin vaknade snart efter
Edwin sov en liten stund till
 lyxig morgon :)

nu på eftermiddan stack vi till jobbet mitt
för lite kaffe och äpplepaj :)
ja iaf jag killarna fick mest titta på:)

nu busar dom på golvet
jag lagar mat..

får väll bli lite seeker ikväll
oh nä vänta det är ju lyxfällan :)
haha kommer väll sluta med att jag inte tittar på nått av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0