här var det blåsit värre

igår fanns det inget data ork
då blir det inget blogg skrivande heller

here we go...!

killarna har nu 3 nätter haft 1 vakning per natt
underbart!

vart ju nere på gröningen
igår för lite grillning och mamma firande
det var storm
eller nä inte storm
men inte sånt väder att
man får för sig att grilla vid havet kanske :)
haha men det var trevligt!
killarna sov hela tiden vi var där
dom kände nog på sig hur kallt det var utanför
vagnen !!

kvällen spenderades med 2 usla hyrfilmer
chips och coca cola:)

idag skiner solen igen:)
det gillar vi!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Ah vad mysigt att sitta på gröningen och grilla, det vill jag med göra men jag tror jag väntar tills det är varmt och vindstilla ute hehe, Jag tror med grabbarna visste tatt det var kallt ute, bättre att sova då ju hehe Puss

2010-04-18 @ 13:18:23
URL: http://thestoryofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0