1 februari

jahapp ny månad nytt inlägg :)


har vatt ute och puttat på vagnen en runda idag till och från bvc...
det var värsta tränningspasset, billigt och bra :)

sambon stack nyss iväg för ett akut köp av ny dator,
denna klappar nog ihop vilken dag som helst
och vi måste ju ha en fungerande dator :P

helgen har annars varit full med folk,
kakor och kaffe,
firade lite smått min förhöjda ålder i lördes
och huset var folkfullt, trevligt:)
det var dock väldigt skönt när det blev folktomt igen,
tyckte både jag och krille,
vi var helt slut, det var inte di tu små, dom var öveslut
och super gnälliga :S
det gick dock bra och några timmar senare sov vi allihop!

i fredes hade vi tillbaka till framtiden marathon och jag lyckades hålla mig vaken genom alla 3 filmerna!!
nu ska jag se om jag hinner läsa några sidor i boken min!
puss och kram


Ibland ploppar det fram lite saknad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0