5 februari - dammsugaren spelar för fullt

har haft 4 besökare här på bloggen idag *wow*

fast å andra sidan har jag inte varit inne
och skrivit något intressant heller

killarna är lagda i sina sängar för natten
lite oroliga när vi flyttade in dom så
nu står dammsugaren igång för fulla muggar där inne,
vi pratade om att sätta igång en cd med Peter Jöback
för då hade dom ju säkert somnat om direkt :P
men vi var inte på Peter Jöback humör.....
så det blev dammsugaren.

fast ni ska veta att om nån timme (på sin höjd)
ligger vi och svettas alla 4a i samma säng iallafall!

imorgon bär det av till Landskrona
Farmor skall firas
så faster hämtas i staden vid 14 sen stånkar vi vidare
mot kaffe och kaka!

Killarna bus ska ha värdens sötaste outfits på sig
får påminna mig själv att fotografera dom och visa här!!

kan även berätta att jag byggt ihop ett nytt soffbord
från ikea alldeles själv här igår kväll
det tog 3 timmar........* dock matades det barn och tröstades barn och hmm ja iaf..

tömde och flyttade bort det gamla imorse (också helt själv(jag är duktig jag))
det nya drogs dit *tungt*
- ja jag dammsög först!

och nu är det fint!

nu testade krille stänga dammsugaren och det verkar som det gick!!!!

haha ja just det vi satte in spjälskydd på sängarna idag...
jag fick inte rätt på det
krille fick ta över och göra om och göra rätt
-hur lyckas man inte få rätt på ett spjälskydd?

oj nu knorrade det i sovrummet....




Kommentarer
Postat av: Mamma

2010-02-06 @ 13:13:19
Postat av: Mamma

Oj vad du står i, det verkar som att allt händer i Påarp :-)Fint att Krille kunde stänga av dammsugaren, det är en mycket viktig uppgift ;-)Kanske var han bara lite rädd om sina nya pyjamasbyxor, hi hi. Tack för en härlig och kul eftermiddag på Ikea, och vilken kulinarisk måltid vi inmundigade där! Nä, nu skall jag tvätta upp lite bebishanddukar och en bebisfilt, så att mina barnbarn har något att ligga på när det är dags för mormor att passa :-))

2010-02-06 @ 13:16:03
Postat av: Mamma

2010-02-06 @ 13:16:48
Postat av: linn

duktiga systra mi, hon kakn allting faktiskt, utom slalom.. nej förlåt utom spjälsängsskydd ;)

love

2010-02-07 @ 09:43:23
URL: http://www.metrobloggen.se/linnlenander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0