dessa kläder

håller på att sortera ut kläder
i mina garderober och byrålådor
usch inte lätt

Camilla frågade igår om jag skulle sortera bland mina skor med
hur kunde hon ens komma på tanken :P
never
jag använder ju alla :S


jaja åter till kläderna
har lyckats fylla 2 papperskassar
vilket är bra gjort av mig tycker jag
dock syns det inte när man tittar in i klädförvaringmöbelemanget....
kanske nån med liknande problem?

brukar ta med mina utsorterade kläder till småsystrarna
men denna gången åker det nog
direkt i klädinsamlings container
hur brukar du göra?

körde en liten dans med grabbarna bus innan
det  brände ordentligt i armen vid låtens slut
nästan 10 kilo ju :)




Kommentarer
Postat av: linn

jag är också en lillasyster till din storasyster och jag behöver kläder...

2010-02-18 @ 18:19:47
URL: http://www.metrobloggen.se/linnlenander
Postat av: Nilla

Lik faster????

2010-02-25 @ 18:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0