långan väg att köra

har de senaste dagarna
varit typ fläckig och orange i håret
nej ni får inte se någon bild

men igår räddade susse mig
hon är duktig hon

jag och grabbarna mini körde
heeela långa vägen till kristianstad
och sen ännu längre ut på ingenstans
till Limpan

Susse retade mitt retarded hår
sen retade Susses frisör vän mitt retarded hår
Linn retas med mig fast jag inte har retarded hår så henne nämner jag inte*

Det tog forever att köra hem sen på kvällen
eller fram till Klippan var det rätt så lugnt
men sen började det snöa och jag fick
köra sakta
såg inget
jag gillar inte det därade med att köra sakta
jag gillar inte stadskörning heller¨
jag gillar inte heller att ha polisen i rumpan
hela vägen hem från mamma
man känner sig jätteskyldig fast man gör inget fel

haha du vet nog känslan jag pratar om!

idag städar jag
blää
fast har endån kommit en bra bit på vägen
Mor min kommer snart och tar med M&E
ut en runda i vagnen så kan jag
torka golv och det sista
utan att bli så att säga störd







Kommentarer
Postat av: MammaMu

Hmm...

Har ni trevligt i Kristianstad då?

hihihi

2010-02-25 @ 13:38:14
Postat av: Victoria

Du är så duktig gumman, Hoppas håret blev bra.. Puss

2010-02-25 @ 14:45:24
URL: http://thestoryofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0