ska bygga album

i början av veckan skickade jag
in efter foton
och härromdagen kom dom
det tog 2 dagar
fantastiskt
så till helgen skall det införskaffas album eller
liknande sen har jag att pilla med :)

kan dock inte börja riktigt än
har bider som ligger på kameran fortfarande
från sjukhus och neonatal tiden
som jag vill ha med i album!

lite roligare att kunna bläddra
bland bilder än att bara klicka på datan!

ohh jag tycker det ska bli kul
att organisera ihop alla bilderna
det var dock inte helt lätt att sortera vilka som skulle framkallas!

killarna har fått vara med sin pappa på jobbet ett litet tag idag
och vi fick massa fina leksaker
från arbetskamraterna där
dom tog till och med på sig att byta
lite blöja under tiden killarna var där
hihi skönt - slapp jag :)
under tiden
var jag och såg till att det inte
kommer några oplanerade syskon på ett tag :S


ohh nu kom post bilen körande förbi där ute
måste springa och kolla
jag är nog post beroende


är iallafall fullproppad av en sådanhärade
kopparspiral nu!



Kommentarer
Postat av: madeliene

heheh foto album e mycket roligar det håller jag på med , med cecilia bilder. visst blir man beroende av posten när man går hemma?! micke börjar bli lite orolig för min del om vi inte får någon post.....

2010-02-26 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0