uppdatering från mig på familjeliv..passar på att lägga in detta långa inlägg är med!

grattis till alla bebisar som titatt ut sedan jag hade tid/ork att skriva sist!
och lycka till till er som är precis nästan där !!!

jag tittar in och läser här hela tiden men mer har det inte blivit tyvärr!

uppdatering från min sida :

Killarna fyller två månader idag!!
fast dom skulle förvisso kommit imorgon{#lang_emotions_wink}
Vi har problem med FK och har hitills fått barnbidarg men inget mer,
ringde dit i veckan för att se hur det gick och då visar det sig att dom skickat fel papper till oss som vi skickat in, och detta upptäcker dom när jag väl ringer dit, killarna har som sagt varit här sen 24 november....suck å stånk

utskrivna från sjukhuset blev dom den 13 januari, fast apnémonitorerna får vi ha kvar till slutet av februari så vi har tid att vänja oss av vid dom, inte lätt dom har ju varit kopplade till maskiner och övervaknng sedan dom föddes.

Killarna är lite köriga i magen och vill inte sova på natten..
tror dom har lite kolik vågar dock inte säga om det är det förren vi varit på bvc på tisdag!
Sen om det beror på min kosthållning (kommer avstå tex kaffe fram till tisdag bara för att se om det kanske räcker med det) eller om det är att dom får ersättning vissa mål per dygn kan ju också vara spännande att få reda på.

var ute och gick en långrunda igår med killarna för jag klarade inte av "gnället" mer (inget annat funka och K sov efter att ha haft "natt pass")och ville inte väcka sambon,
å fy vad mysigt det var, killarna sov innan jag ens lämnat tomten så jag gick och mös på småvägarna utanför byn!!

Killarna är uppe på 3 kg nu och är 49 långa!
så nu är dom också stora killar!

har super mycket mer att skriva om men vi tar det efterhand!
livet känns ljusare och bättre efter vad som faktiskt varit en skitjobbig tid!

kram på er allesammans och skall göra mitt bästa för att lämna ifrån mig livstecken lite oftare!!!
tvillingarna beräknas komma till oss den 25 januari!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tycker du är jätte duktig och stark, när jag hade Max när han var liten, det var med jobbigt och du har två, starkt jobbat gumman.. Max hade kolik när han var liten han bara skrek så jag la han vagnen och körde över en tröskel haha.. Låter dumt men det hjälpte på han, sen ville inte han heller somna om kvällarna så jag köpte såna fötter och satt på sängen, det var det bästa som kunde hända mitt liv då haha.. Skämpa på gumman Puss

2010-01-24 @ 15:43:51
URL: http://thestoryofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0