En tisdag i tiden

Krille har börjat jobba igen
tråkigt¨
tycker han ska semester lite till
Hunden är nog den som saknar K mest...
haha han ligger och ser ledsen ut mest hela
dagen nu och sen blir han överlycklig när K kommer hem :)
Han får allt ta lite pappadagar i höst
eller när semester tiderna på jobbet hans är slut tycker jag.

Idag var det visning här hemma igen
och imorgon är det dax igen
idag körde jag med alla mina tre busar in till
K's jobb under tiden det var visning
det var trevligt :)

Ska  försöka ta mig till Ä-holm och jobb på torsdag
har inte varit där på jättelänge
undrar vilka som jobbar och vilka som har semester...
jaja vi får se hur det blir med det
om det blir visning här hemma kan jag inte köra dit,
inte direkt poppis om jag kommer in traskandes med Neo i köket kanske ;)


jaja puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0