Linn och Kira

Har ju glömt att berätta att Limpan och Kira
kom hit och hälsade på måndag till tisdag nu i veckan
Vi började det hela med att åka ut till
Janne/Svärfar
för lite bad och tidsfördriv
det var visning hemma från 16 till 19 ca
Ida och hennes pojkvänn Adam var också med ett litet tag där.

"Som en utblommad morot"

Kira vaktade huset på natten och morrade på mig
när jag skulle in till gråtande bebis
men när hon fattade att det var jag (linn sa till hennee)
var det lugnt

på morgonen sen så satte vi på brokeback mountain
jag och linn somna
krille stängde av

Sen var det dax för visning igen
Linn åkte vidare och vi rymde hemmifrån
sen sov Neo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha, du är för rolig Sanna ;-)

2010-07-09 @ 17:40:49
Postat av: sanna

hihi ja ibland blir det kul när det är roligt ;)

sen är det kul att skriva interna skämt med, för då vet man att det dras på smilbanden iaf nånstans!!!

2010-07-09 @ 19:29:10
URL: http://sansad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0