bio

Skulle in och reservera biljetter till eclipse
men det kan jag inte för man måste tydligen vara
bioklubbsmedlem eller nått
ehh
okej
det måste vara nått nytt påhitt
eller  e det kanske bara jag som inte går på bio
särskillt ofta....?

annars har det varit
en bra natt
killarna somnade ca 20
vaknade inrte försen 8 imorse!
det gjorde jag och krille med
för min del var det nice
men för krille var det b
han börjar jobba halv 8 :P

Edwin fick gunga för första gången igår
han tyckte det var kul
han fick åka
 kasebana med, det märkte han inte av bara :D
Neo fick också åka kasebana
han gillade inte det :)
Melwin sov i vagnen så han fick inte göra nått
jo föresten sova gott :)

nä nu tänker jag inte skriva mer
för nu.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0