då var hon tillbaka

sitter och skriver i anteckningsprogrammet,
internet har inte fungerat på 3 dagar eller nått
det är tydligen nån kabel som körts sönder
hörde den skulle lagas ikväll
vid 18 tiden

igår hade vi visning här hemma
första av två
sen får vi se om det blir fler
men förhoppningsvis räcker det där!

nu vaknade någon
det låter lite från sovrummet, det kan ha varit
reaktion på att Neo var inne om och störde
för nu blev det tyst igen
hmm
jaja återstår att se.

det öser ner regn idag
tur vi fick några fina dagar!

imorgon är det föräldragrupp på bvc
hoppas det inte regnar
inte kul att gå dit och hem då ju.
Ska bli spännande att se hur Neo reagerar på att vara
ensam så länge här hemma (ca 2 timmar blir det nog från att jag går till jag kommer hem igen)
Jag tror det kommer gå bra!

ohh nu vet jag inte vad jag ska skriva

det kom ingen kul post idag
bara nått om pensionsval och fonder till
krille

usch vad regnet gör mig trött och deppig
nu tänker jag inte skriva mer

ja för idag alltså....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0