röka?

tyckte jag beskrev det så bra, hur jag gjorde så det får skriva här med!
från börjat postat i familjelivs forum.

Jag började med att bestämt sluta gå ut på pauserna på jobb, istället satt jag kvar inne i fika rummet med alla icke rökare!
Helt plötsligt hade jag tid att varva ner innan det var full rulle igen, detta var i januari 09,
Såklart var det bästa på hela dagen att komma hem, så jag kunde röka!!
Så höll jag på, rökade endast hemma, så jag tog bort vanan att röka med andra och andra fick in vanan att jag rökade inte, ja nått sånt iaf!
I maj 09 plussade jag på stickan,
gick direkt och satte mig vid fläkten och rökade 3 cigg på raken, sa till K att detta paketet slut sen inget mer.
snålade och drog ut på det in i det sista!
Har fortfarande inte rökt!
Är sjukt sugen varje dag, men har fortfarande inte rökt!
Men jag är rökare och  kommer alltid att vara rökare!
en icke rökande rökare!

Jag tror att man måste bestämma sig mentalt,
och ha vliljan.
har du inte viljan går det inte.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kloka ord Sanna, kämpa på! Du är superduktig!

2010-06-03 @ 21:07:24
Postat av: Sara

håller heeeelt med, jag är också en ickerökande rökare, kommer alltid vara en rökare....graviditeten tyckte jag det gick lätt, medans jag ammade med men sen....suck vad svårt det är nu...ändå har jag varit rökfri i 15månader....det är fortfarande lika svårt att motstå

2010-06-04 @ 16:16:28
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0