3 månaders vaccination

japp idag fick killarna
spruta
en i varje lår                                                                               
det var inte uppskattat                                                   
varken av mig- det va inget kul                                       
killarna bus- skrek                                                                                                          
eller krille- tyckte inte heller det var nått kul                      

(till och med
distriktsköterskan sa att det
är en av de saker hon gillar minst med sitt jobb
att behöva sticka dom
 små)

tur krille tog ut en kompdag idag
fy om jag hade behövt stå
där med båda sjäv
nej blää

killarna blev jju vägda ocg mätta med
Melwin : 5180 gram , 56.5 cm
Edwin : 5300 gram , 56.5 cm
så dom följer fortfarande varandra!

dom ligger till och med
 i lägre kurvorna och spökar
i 3 månaders kurvorna!!
i 1 månaders kurvorna ligger dom i överkant!!
känns bra detta
dom tar sig mina små michellingubbisar :)


nu sover alla mina 3 killar
själv är jag trött
men inte helt redo att ge mig in
i kampen om täcke riktigt än

snart så





Kommentarer
Postat av: kikki

sprutor är inget kul... men ska de växa i den här takten så kommer de väll att kunna brotta ner bvc sköterskan när det är dags för nästa....

2010-03-08 @ 11:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0