familjen fisk

japp har en liten fisk familj i akvariet nu
gulligt!



har kommit på att fast jag tycker att
 jag inte gör annat än
matar och
somnar om barn på natten
så sover dom faktiskt på rätt så bra
det är ju bara det att
dom inte vaknar
samtidigt
men det tycker jag å andra sidan
 bara är bra
lättare när dom vaknar var för sig!

sitter med en kopp kaffe i handen nu
gungar Edwin med foten
och kastar diverse ögon på Melwin
för att kolla så han andas
mysig eftermiddag!

Edwin fick nyss ett sömnskratt :)

Kommentarer
Postat av: linn

vad rolig med fisk :D akvariet va så tråkigt å titta på när de va tomt.. å nu kan killarna ligga och titta in i de :D ja om nji drar dit ett bord och lägger dom på de och bygger en kant runt bordet så dom inte trillar ner... det gillar dom nog ;)

2010-03-10 @ 19:56:59
URL: http://metrobloggen.se/linnlenander
Postat av: sanna

haha det låter som en utmärkt plan!!!

2010-03-10 @ 22:17:37
Postat av: linn

jag vet jag e smart ;)

2010-03-11 @ 19:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0