Fotoalbums bygge

har idag suttit
och klippt och klistrat
i dom nya fotoalbumen

har lagt bilderna i ordning
så som jag vill ha dom
innan så nu var det bara till
att se till så att de fick plats!

har kommit fram till där
 jag blev inlagd på sjukhuset,
sen vågade jag inte sätta in
fler, kommer
hem fler bilder i dagarna
 och jag vet inte
riktigt vilka det är jag skickade in...
'jaja det blir bra tillslut iallafall!

Har hunnit med att åka en runda
in till stan och Therese en snabbis idag med.
Har ju inte sett hennes och hennes sambos (Micke)
nya lägenhet innan; den var fin!
Benjamins rum hade temat Bilar :)
Han har förvisso varit såld
på temat filmen bilar sen han skulle fylla två
så han har ju hunnit samla på sig gott om
bilar ateraljer!! blir
ju fyra till hösten.

nä nu ska jag faktiskt
gå coh lägga mig och läsa
är totalt super slut
och har lite små ont i huvudet
tror det har med super slutet att göra

jaja puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: linn

rolig :D

jag vill titta sen :D

2010-03-05 @ 08:03:37
URL: http://metrobloggen.se/linnlenander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0