go'dagens och liknande

då var det lördag
solen skiner
pojkarna sover
krille agerar flytthjälp
och jag sitter här!

igår lekte jag med madde
min vagn gick inte in
genom hennes dörr
fick tömma vagnen på barn
och lösa föremål
fälla ihop den och lyfta in den på sidan
den var väldigt otymplig
och jag hatade vagnen just då
haha men annars gillar jag den
sen hatade jag vagnen igen när
den skulle ut ur hennes hem
nästa gång får det vara uppehållsväder
så kan jag lämna vagnen ute
hmmm
fast jag skulle kunna gå in bakvägen
 hos henne med och ställa vagnen på
altanen
tål att tänkas på

imorgon fyller mina kära mobröder
30
det kvittar hur unga dom må vara
för dom kommer alltid vara 5 år äldre
än moi :)


ilhana kommer kanske i veckan
och hälsar på
kul!!
då ska jag dra med henne på promenaD!






Kommentarer
Postat av: Kikki

kan du å smågrabbisarna komma ner hit i dag så tar vi en prommenix i det vackra vädret och lite fika :-)

2010-03-13 @ 10:44:16
Postat av: Lina

ja det är fint :) men mina barn ska heta milo o cornelia ;) gillar nyare namn :)

2010-03-14 @ 17:31:58
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0