läskig natt

ja fyy vart uppe och matade killarna vid 3
skulle springa på toa
och då måste man gå förbi
källaren..
tack vare detta är där alltid
tänt i hallen
jag pallar inte trycket
jaja iallafall
öpnnar dörren ut i hallen
och hör massa skumma ljud från
källaren, stänger snabbt dörren
igen, det hörs fortfarande
blir skit rädd
Edwin fortfarande hungrig
in på deras rum och mata klart
sitter där och vågar inte gå tillbaka
till sängen
krille rödvinslös
(Kira och Kim m barn var här på middag och spel igårkväll)(trevligt!)
tankar som
- om jag skriker hör han det då?
riktigt förlamande känsla
länge sen jag var så rädd
kom tillsist in till sängen igen
och lampan var tänd resten av natten
dimma var det också
i dimman finns det ailiens
fråga själv krille
nej fy

nu är det dag iallafall
och riktigt fint väder
ska försöka ta mig ut en runda!

 en liten magbild v 29 :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha ja den äckliga rädslan känner man igen, när man går upp på natten och allt är mörkt hatar det, tror hela tiden att någon står utanför fönstret och ska göra inbrott.. Fan hatar sånt men man måste ju gå upp typ 3 ggr per natt, och peter han går upp kl 4 sen är man helt själv, skit läskigt ju.. Allt bra annars gumsan Puss

2010-03-21 @ 20:35:40
URL: http://thestoryofmylifee.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du får göra som din mamma, ta upp barnen mitt i natten och köra till din mamma, hi hi

2010-03-23 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0