måndag förmiddag

killarna sitter och sprattlar
 lite i sina sitters
trötta och somnar nog
 en liten runda snart igen

det blev en ny telefon
i lördes
en Nokia n-86
hoppas jag inte blir besviken
på den nu
tycker man blir alltid det
 på telefonerna man köper
alltid nått strul
så nu håller jag för fullt upp
'med att lära mig hur en nokia fungerar
efter att ha haft sonyericsson innan
och innan det hade jag samsung
har inte haft nokia sen 5110an
tror den hette så
det var modellen innan dom tog bort antennen
hmm oj länge sen

hittade 2 jättefina album
så nu ska det snart börja fixas
med albumen med :)
köpte nya sängkläder
och ett 5 pack strumpor med
wihoo vilken runda :S
krille hittade sig ett par skor iallafall!


måste nog säga att jag är inte
så glad i centersyd
menmen alltid kul med lite omväxling

nu låter det som att kaffet är klart!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0