oj

ja oj vad kondstigt det
förra inlägget ser ut
förstör ju hela min blogg stil

idag skall det iallafall åkas till sjukhuset
mamma möter upp där
blir jobbigt med Ekg tagningen
om jag skall hålla den ena lugn i
vagnen och den andra stilla i famnen samtidigt
så jag kallade på förstärkning!

tänk vad duktig jag börjar bli på
att packa in och ur vagn, barn och bilstolar
i bilen, in och ur huset osv

påminnelse
glöm ej
måste handla NAN
måste handla vanlig mjölk
- dricker kaffet utan nu....
inte så jättegott tycker jag

Kommentarer
Postat av: linn

men jag gillar det förra inlägget.. kanske inte för att det ser konstigt ut.. men för att du har skrivit gillar vi D: de e bra de gillar vi :D och du urk för kaffe utan mjölk då e de ju bara kaffe :p

2010-03-25 @ 11:01:30
Postat av: Miss Diana

Usch vad hemskt att dom tar ifrån en ens bebisar på det viset men jag antar att det behövdes. Men man får panik när man inte vet nått, vet inte hur dom mår, hur allt är, hur dom ens ser ut!

2010-03-25 @ 12:43:51
URL: http://missdq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0