råttan

det kom en råtta skuttandes
 över vägen/järnvägsövergången
 när jag gick hem från bvc igår....
blää tvii och fyy

dom ringde från bvc och efterlyste mig också
jag hade tagit fel på tiden
och jag som tyckte att jag var ute i god tid
men fickk mig en rask promenad dit iallafall
istället för en i maklig takt.

spenderade eftermiddagen i Landskrona
träffade på kusinen
och tvättservetterna fanns inte på Netto
fast dom skulle funnits där
enligt reklamen
suck
är det det som brukar kallas falsk marknadsföring?

fick hem kläderna jag beställt från www.villervalla.se
fiina!
snabbt gick det också!
+ i kanten!

nu ska jag fortsätta med mitt kaffe
och dagens våra bästa år dos
medans killarna får sig en liten förmiddagslur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0