solsken!

vilken underbar dag det varit

klockan 9 imorse hade jag
klätt pojkarna
bytt 3 blöjor
matat killarna
kokt kaffe
plockat ihop disk
startat diskmaskinen
och varit på ica (hade ingen mjölk till kaffet....)

när jag var halvägs till ica
kom jag på att dom kanske inte hunnit öppna
men det hade dom
så jag slapp stå och slåss
med tanterna utanför vid öppning :)
fast å andra sidan hade jag inte stannat för att
stå och vänta utanför
nej fy
hade det inte hunnit öppna hade
jag visslat en truddelutt
låtstas att jag inte alls skulle till ica
 och gått vidare
tur där var öppet

gick en runda med mor min i solskenet med idag
hon uträttade behov bakom soptunnor  =  hon märkte revir
det var kul
;)




Kommentarer
Postat av: linn

ååååååå min mamma alltså. åååååå

2010-03-17 @ 08:58:35
Postat av: Anonym

heja Anki! Måste man så måste man :-)

2010-03-17 @ 12:14:13
Postat av: Mamma

En kvinna måste göra vad en kvinna måste göra :-)

2010-03-22 @ 13:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0