söndagen den 14 mars

började kallt
pannan vart avstängd
och vi hade kallt i huset
jag sprang ner och startade om (kl 6 imorse)
med förhoppning att där skulle finnas varmvatten till 8
kröpp ner  bland grabbarna igen
och somnade om

vaknade kl 8 och det vart fortfarande kallt
misslyckad start

ohh låt det bli varmt ute snart!!!


sen körde jag och M&E
till mormor/gammelmormor
för att intaga frukost
ja iaf jag
killarna fick ligga på golvet och
träna på att leka
dock sov dom istället men endån

där stannade vi till kl 15
då körde vi hem igen

nu har krille lagat mat till mig
och sig själv ocksåp förstår
snitzel med pommes och bearneissås
mums!

ska lägga in lite kategorier i bloggen
tänkte jag
får se om det blir nu eller senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0