strömlös

killarna gillar gröt!
kul!
nästa vecka ska dom få dela smakportion
morgon och kväll
nu får dom dela på morgonen.

igår fick dom testa lite blåbärspure
det gillade dom också
dom gillade dock inte
att det var kylskåpskallt

kommit på att vi behöver fler småskedar
här hemma
alla går ju till droppar och smakisar nu
ska kolla om jag kan lura med mig
K till ikea idag kanske
vi ska ju ändån ha ett nytt
sorteringsystem här hemma
kanske kan hitta delarna till det där

strömmen stängdes nyss av här hemma
suck
fick lapp i brevlådan  i fredes
men jag hade glömt
mitt kaffe hann inte rinna igenom
alls
får vänta 2 timmar nu
suck

men killarna hann iaf få i sig mat
fy vilket ljud det hade varit här hemma annars
nä då hade dom nog fått kranvatten
kallt och okokt
kan väll inte göra så mycket
dom får ju i sig mat då iaf

nä nu låter det som dom vill
ha undehållning på golvnivån

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0