vadan detta?

inatt hände det nått
det må låte märkligt men så är det

killarna somnade vid 21
vid halv 3 inatt vaknade jag av att lille M
var lite mina pytte gnällig
jag matade dom :)
endast för min egen bekvämlighets skull
haha
nä M var letig
E sov men fick sig en slurk han med

hörde hur det pratade slite inne hos dom vid 6
halv 7 imorse
när jag gick upp vid halv 9 (så sant som det är skrivet)
var det fortfarande stängda ögon i rummet bredvid

kaffekokarn på on och en
dusch senare var det öppna ögon och glada miner
på oss alla tre :)

som sagt det har hänt något :)





Kommentarer
Postat av: Ajdinsmamma

Kika in på min blogg och tävla om en Lyxig Goodiebag fylld med fina kropp- och skönhetsprodukter. Bara en busenkel tävling men två lyckliga vinnare. Ta din chans och kamma hem en Goodiebag!

Nedan har du direktlänken till tävlingen

http://chicmommy.blogg.se/2010/may/frack-tavling-vinn-lyxgoodiebag.html#comment

Lycka till!

2010-05-12 @ 11:57:03
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0