Majsvälling

Igår började vi "lugnakillarnasmagarmedmajsvälling kuren"
Det började bra med att dom sov från 19 nånting till 04 inatt,
jag struntade i att killarna inte ska få nått att äta på natten och gav dom varsin flaska majsvälling till,
jag försökte inte ens med nått annat, behövde sova....
sen sov vi vidare till 7, då ville killarna upp, det ville inte jag.
K gav lite mer välling sen stack han, jag lyckades hålla kavr dom i sängarna till 08, sen blev det tråkigt där
så vi fick gå upp :)

Så det har varit en godkänd start!

Neonatal besöket gick bra!
Dom hade gjort ett litet väntrum(i ett gammalt soprum) till de som skulle
in i återbesöksrummet så vi slapp sitta och vänta i korridoren!
Killarna fick godkänt och nu ska vi inte dit försen om 8 månader igen, fast då ska vi träffas nere på barnmott. istället.
Det blir förmodligen/förhoppningvis det sista återbesöket:)!!


Nu kaffe!

Kommentarer
Postat av: Tesan

Ja det är skönt att hon är bättre, nu räcker det, man är inte så tuff då dom små är sjuka!

2010-11-12 @ 14:27:36
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0