Godmorgon Världen :)

Saker jag stört mig på denna morgon

1. Jag var tvungen att gå upp
2. Jag var tvungen att gå upp
3. Jag var tvungen att gå upp
4. Att kaffet aldrig blir klart

Saker jag stört mig på sen i fredes

1. Glömde köra ut soptunnan till vägen = Den är redan full och tömms inte försen om 2 veckor...suck
2. eller där är nog ingen 2a, 1an var nog det hela.

Idag sker förmodligen inget speciellt
Ska väll sätta mig och räkna tusenlappar
eller nej vänta det skulle jag ju vänta med tills jag vunnit på triss

nu är kaffet klart :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att kaffet är klart, och den där soptunnan, den glömmer man bara en gång ;-)

2010-10-25 @ 09:50:26
Postat av: sanna

Vi har bott här under 4 sophämtningar...

den har blivit missad 2.....

får nog sätta upp en lapp på dörren :))

2010-10-25 @ 10:00:57
URL: http://sansad.webblogg.se/
Postat av: Kikki

Soptunnan kan man glömma många gånger... talar av egen erfarenhet... Men du kan fylla skuffen med soppåsar och komma in till stan så bjuder nog far di på en kopp kaffe, han börjar sin friperiod nu

2010-10-25 @ 10:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0