Idag har jag köpt en strykbräda

om nu detta innebär att
jag kommer stryka oftare
återstår dock att se :)

Har varit iväg en runda på IKEA
Jag gillar Ikea
men jag tog det lugnt med handlandet
(både för att jag som alltid är fattig och för att det snart är ullared tajm!!!!!!)
och köpte självklart saker vi verkligen behövde (?)

Killarna var vakna fram tills vi hade ätit lunch
sen sov dom resten
och det var väll tur för vi blev aldrig klara
men nu är vi hemma igen
och det gillar jag :)

trevlig helg på er därute!!!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att du tyckte det var skönt att komma hem igen. Ni bor så fint och mysigt.

2010-10-01 @ 16:19:12
Postat av: Kikki

Du kunde fått min strykbräda, 23 år gammal men nästan oanvänd...

2010-10-01 @ 16:39:26
Postat av: linn

men var e neo??? ;)

2010-10-02 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0