okej

jag erkänner
jag är trött
men det kan jag leva med för nu är det fredag

har haft en mycket trevlig förmiddag med Madde och lilla Cecilia
dom hittade hit utan problem (dock körde dom saaaakta längst hela grusvägen ;))
så det åts bullar(maddes käre make är duktig på att baka han)
och lektes i hundens vattenskål
och åts fiskgryta och dracks kaffe haha ja ni fattar :)
killarna somnade direkt efter de åkt
och jag såg nog att cecilia satt i bilen och såg väldigt trött ut hon med :)

igår var det sista föräldragruppen, vi träffades på biblioteket i Påarp
Hämtade ut varsin bok till killarna som dom fick av biblioteket
gulligt tycker jag

sen bar det va hem till therese och hennes nya lägenhet/hus!
jättefint hade dom och lägenheten var verkligen i topppskick!!
Där kommer bebis när som
och hin var så fin med sin mage
Benjamin var dessutom överstållt!
Han ska ju bli storebror till sin bebis :))



Kommentarer
Postat av: kikki

Du har fullt upp!

kram!

2010-10-08 @ 18:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0