Skit natt

de senaste nätterna har varit jobbiga
natten till idag har varit skit jobbig

Först kunde jag inte somna
sen sista gången jag tittade på klockan tills jag vaknade av Edwin
var 1.5 h
Otröstlig
men somnade till slut konstigt liggande vid mig i sängen
Efter 2 timmar dax igen
då fick han välling
han drackvällingen sen var han ledsen igen
efter blöjbyte och gosande och allt vad jag testade somnade han tillslut iaf i sin säng
sen pået igen tidigt imorse
Då vaknade Melwin med
så det fick frukost välling i sängarna
gnällde och snackade ett tag
sen gick Krille upp och stack till jobb
då gick vi åxå upp

eller killarna fick gå upp
och terorisera sin moster
jag stängde in mig i sovrummet igen
tvär däckade och drömde mardrömmar
i en timme
sen stapplade jag halvt blind ut till kaffekokaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0