2 visdomständer fattigare

tog bort dom igår
det var inte najs
det är fortfarande inte najs
men nu är de väck

vart på bvc igår
killarna fick gjort sina boeltest
det klarade dom självklart med bravur
sen blev det vikt och längd som vanligt
hon skrev in  fel i E's journal
skrev att han vägde över 10kg
och det gör han verkligen inte
han väger typ 9 kg
har inte bvc böckerna framför mig så
kan inte skriva några direkta siffror

annar skan jag berätta att
jag tagit isönder mitt hus  lite
eller ja iaf vasken
sen tog krille i sönder den andra vasken bara för att det
skulle bli lika ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att de däringa tänderna är väck. Det blir snart bra i munnen igen. Puss och kram från mamma

2010-09-14 @ 13:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0