att vara sjuk

är i sig ett rent (tolkas hur man vill) helvete
att sen vara sjuk och vara mamma är ännu värre
och för att göra det ännu lite värre (ja vi går åt det negativa hållet med detta inlägg)
så är det ett sjuhelvetes fanskap att vara sjuk och mamma till 2 sjuklingar samtidigt
tur små killarna är rätt pigga iaf när dom är sjuka
annat är det ju med mig
och att göra rent spjälsängar och småpågar varje morgon
är väll en mammas dröm?
det är ändån rätt tur att limpan är här
tyvärr mår hon inge bra hon heller..

lördagen spenderades sovandes på en madrass i vardagsrummet
mellan klockan 13-16 (gick upp ur sängen vad 9 snåret)
sen somnade jag på soffan igen vid 19 när killarna (som förövrigt fick gå och lägga sig 18 då de inte heller mår bra)
somnat.
klockan 21 gick jag över till sängen och där sov jag sedan till 8 imorse
(iofs bytt 3 bajsblöjor inatt)
då killarna ville upp!
och känner mig något piggare
hatar feber
hatar kräk
hatar blää bajs

nä en alvedon på detta kanske



Kommentarer
Postat av: linn

ja en himla tur du har mig :D och vet du det är en himla tur jag har dig med :D <3

2010-09-19 @ 20:18:25
URL: http://metrobloggen.se/linnlenander
Postat av: Emelyn

jag känner med dig har precis varit kalassjuk själv med ungar som har feber men är pigga varför varför är dom så jäkla pigga???

2010-09-19 @ 23:37:48
Postat av: linn

för dom vet inte hur man klagar så klart.. :p

2010-09-20 @ 00:45:36
URL: http://metrobloggen.se/linnlenander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0