smokey

tror på allvar att jag är på väg att bli deppig
eller så är jag redan deppig
skulle nån se mig med en cigg
(nej jag har inte dratt ett bloss på över ett år)
så var goda och påpeka inte detta
men tankarna drar dit ungerfär nonstop
när jag mår såhär
vil bara sitta ute på trappen och röka
och bara sitta där och stänga av
och jag vet att det är dumt att röka

men jag är trött
lättirreterad
och blää
orka
sen har jag mensvärk också
kan det vara ett släng pms kanske?

Tur jag har alla mina killar!
Iaf när dom är gladfisar :)


Kommentarer
Postat av: nilla

Men lilla hjärtat,

jag tycker nog det låter lite pmsigt och det får vi hoppas på för deppigt låter trist. Kan din kära gamla faster göra något för att underlätta livet lite?

Stora blöta fasterpussar och jättekramar

2010-09-09 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0