Julafton

Gårdagen började med en liten Melwin i sängen
han kom uppkrypande vid 3 snåret
jag tänkte jaha okej det var den nattens sovande
och bara väntade på att han skulle börja krångla
men tjii fick jag
han vände rumpan till och bäddade in sig i famnen på mig
och somnade gott om till halv 8!!!!

då gick vi upp

jag upptäckte att jag köpte fel välling sist jag handlade men
då vi båda redan  gett av den så fick de ha av den ännu en gång
(ska köpa ny idag)

det har ännsålänge inte ställt till sig i magarna på dom så
har vi tur håller det sig bra :)

sen gjorde vi oss klara
och väckte pappan och körde mot Ljunghusen :)

Med Edwin skrikande i baksätet från Malmö
kom vi tillslut fram iaf
och hade en mycket trevlig julaftons eftermiddag och kväll :)

Jag vann 1 paket i julklapps spelet
det var den paketen man vart garanterad :D
haha men lika glad för det är jag men gladast är nog räven ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0