Musik!!

nått jag varit värdelös på ett tag
är att lyssna på musik..
varför?

jag vet inte

det har blivit i bilen
på färden dit och färden tillbaka igen
vart jag nu åkte

och lite här hemma ibland

jag menar hur skönt är det inte att
svassa runt i köket med massa musik
och röra i grejset man sysslar med
mat eller disk eller varför inte under tiden man kokar
lite kaffe

mmm kaffe

oj villovägar

tillbaka till ämnet

musik

Just nu lyssnar jag på
Hoffmaestro - got left
gillar Hoffmaestro :)

gillar även Slipknot
och Robyn
och Nirvana
och Holymen
och Kapten Röd

jag gillar allt
eller ja nästan
eller jo i princip allt

får se till och skaffa hem lite mer musik
K lyssnar mest på RIS
och det orkar jag inte med heeeeela tiden ;)

Melwin & Edwin är inte så gnälliga dem heller
de kan skaka rumpa till det mesta
eller varför inte dansa runt en bil :P

nån som har något bra tips på musik?
Finns säkert hur mycket bra musik som helst på vift
ute i världen som man aldrig hört
och heller aldrig kommer höra...

Här kommer ett Guldkorn












Jag och syster grät till denna när vi var små
men vi älskade både denna och andra låtar från skivan Jämmer och Elände :)

Kommentarer
Postat av: linn

vad roligt för jag har nyss tagit fram den skivan och lyssnat på :)

2011-12-10 @ 10:01:54
URL: http://linnlenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0