öroninflamation...

oh vad jag är trlött påm alla dessa
jädrans skit sjukdomar
jag vill vara frisk
jag vill ha friska barn

jag vill inte vara täppt från fötterna och upp
jag vill inte ha feber ont i skinnet å kroppen
jag vill inte vara helt matt hela tiden
och jag vill framför allt inte ha ont i öronen
och heller inte ha en sprucken trummhinna = blää gojs å sånt

E är körd till Moffa & Kikkik
fick snällt lämna jobb och hämta hem en
liten kille med skyhög feber
+ en super trött bror som direkt la sig för att sova middag

Nu har vi varit sjuka länge nog
hela sittsen vi sitter i är ju sjuk ;)

Kommentarer
Postat av: linn

och jävla skit akuten!

2011-12-20 @ 06:56:25
Postat av: Sansad

skit allting...

2011-12-20 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0