Såsig?

Jag är en trött människa
en mycket trött människa
Precis gick den sista besökande ut
genom dörren här
och jag ska vandra in till min kudde
Det har annars varit en mycket trevlig kväll
med läsk, huvudvärkstablett och grillat!
(perfect mix)
och när jag fått ihop lite cash så ska jag med sällskap av
hemlig gäst upp till Gekås
det ska bli kul
vi ska shoppa skor
(och godis)
((och kanske chips fast det är inte säkert))

Annars lullar jag mest runt på jobb
nu för tiden
och när jag inte är där så
är jag antingen i bilen påväg dit
eller i bilen påväg hem
det är långt till mitt jobb
jättelångt
och när man är kissig är det jättejobbigt

På onsdag ska jag klippa mig
det är kul!

En liten suddig bild från gårdagen bjuder jag här på
då var vi hemma hos farmor & farfar på kalas!


Kommentarer
Postat av: Hemlig gäst

Hihi, Tack för ikväll :P

2011-02-09 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0