hata migrän

Kära dagbok
efter några hemska dagar
med det värsta migränanfallet på över 1,5 halvår
kan jag nu sitta upp
& det är ett framsteg

Jag HATAR migrän
hatarhatarhatar
migrän

Det bara förstör

Skulle gått på dop igår
Trodde det skulle gå i lördes då det
började ge med sig i huvudet mitt
Kollade upp om nn kunde följa med
och hjälpa mig med killarna
no luck
så då tänkte jag sticka dit själv
och lämna killarna hemma
vaknar upp på söndagen
efter en helvetes natt
och kan knappt sitta upp
det blixtrar och bankas i mitt huvud
och höger öga känns som det ska ploppa ut när som helst
Så inte nog med att det känns som man ska dö
Måste tacka nej till nått bara nån timme innan man ska vara där
det känns inge bra alls

hade en hemsk dag
och sen en hemsk kväll
och efter det en hemsk natt
klockan 4 fick jag nog
och tryckte i mig naproxen
och la mig på soffan

nu kan jag som sagt sitta upp
och titta på datorn
men än sitter värken kvar som en liten påminnelse
bakom höger öga

hata


Kommentarer
Postat av: Kikki

kram på dig

2011-01-31 @ 13:02:04
Postat av: nilla

men lilla snäckan, har du ingen migränmedicin? finns ju bra sådana nu, nässprayer och massa annat. hoppas det blir bättre

2011-01-31 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0