Rymde hemifrån

och gick ett eftermiddas pass på IKEA
med limpanpimpanpironparon
Slösade massa pengar
kom i segaste kassan
och pratade sämst engelska med nån från switzerland
som tyckte jag skulle investera i nått

sen lämpade jag av henne
sa hej till kiran
och drivade vidare till Maxi
gled ett varv och fyllde på med nödvändigheter som
välling och bröd
sen damp det minsann ner ett par trätofflor till K oxå
som det kan bli ibland.

Nu ska jag klä om soffkuddarna
och se om jag kan få våra nya stolar och köksoffan att se lite fräshare
ut!!


tjiing!

Kommentarer
Postat av: linn

GILLLLLLLAAARRRRRR vi :D ikea va mys :) och engelskan va verkligen sugit dåliog :p

love you!

2011-01-18 @ 07:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0