Tävla & vinn!

Svara på 3 frågor
motivera varför
& sen är det bara att hoppas på det bästa!

genom mitt nuvarande buzzningsobjekt
produkter från Cliniderm
Har jag nu fått chansen att även ge er möjlighet att 
prova på!

Har 4 stycken fina gåvoförpackningar  
innehållandes 6 olika produkter
som bara väntar på att få komma hem till kanske just dig!


här får du testa:

Active protection day cream -5ml
Age delay serum - 2 ml

Ultra soft cleansing milk - 5 ml
Barrier repair - 5 ml
Optimal strenght night cream - 5 ml
Ideal balance skin tonic - 5 ml
( Värt ca 200 :-)


För att vinna svara på följande frågor

1. För vem är Cliniderm anpassat?
2. Finns det en serie anpassad även för män?
3. Vilket är det vanligaste problemet kring ögon & läppar?

Skicka de rätta svaren till :
[email protected]
 (detta för att ingen ska kunna fuska!)

sen ger du mig en kommentar här i bloggen om varför just du ska vinna!

tävlingen avslutas den den 23 januari!

Lycka till!

Vill du bli en buzzador?
Klicka här !!
 Glöm inte ange Sansad som din rekryterare!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Blomberg

Nu är ju frågan vilken snyfthistoria man ska köra på. Hur man som 25årig 2 barnsmamma redan börjar bli grå o rynkig =(

Eller hur man som stressad småbarnsförälder inte ens hinner/har råd att unna sig en shoppingrunda innehållande annat än barnkläder.. ;)



Jag tycker det hade varit ett privilegium hur som haver att få testa och känna sig utvald att vardagslyxa en stund.



Ska vi byta kanske, linicin mot cliniderm ;)

2011-01-07 @ 09:26:45
Postat av: nilla

Tycker att jag borde få prova då jag har den torraste och känsligaste hy man kan tänka sig och med köldallergi....borde vara worst case scenario och så för att jag är gammelfaster, hör bara hur hela ansiktet rynkas ihop av ålder av denna titel :)

2011-01-08 @ 11:20:12
Postat av: Alexandra Blomberg

Haha, okej jag ger mig. Småbarnsförälder är ju ingenting i jämförelse med gammelfaster ;)

2011-01-10 @ 13:18:28
Postat av: Mamma

För att jag är medelålders och för att jag vill :-)

2011-01-21 @ 11:41:00
Postat av: Kikki

För att jag är värd det ;)

2011-01-21 @ 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0