!!!!!

då var det onsdag!
Precis varit ute med Neo
han blev jag arg på
han vet precis när han gör fel
grrr
nu var det att han låg och gömde sig och vägrade komma
när jag ropade,
när jag hittade honom
kom han springande och så
la han sig på rygg vid mina fötter
så han visste precis vad han gjorde
eller rättare sagt han visste jag inte gillade det

wellwell nu är vi inne igen :)

Melwin & Edwin äter russin och jag dricker kaffe
solen försöker bryta igenom
hoppas den lyckas!!

Annars måste det ringas till dagis
snart dax för inskolning
lite mer än en månad kvar!
Fortfarande väldigt blandade känslor inför det hela
men det kommer nog bli super bra för oss alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0