Happy moment!

Har inte varit så jätte aktiv nu på några dagar
har helt enkelt inte orkat

men igårkväll
när jag gick och la mig
så vaknade Melwin till
och ville sova hos mig
i stora sängen
(vilket han givetvis fick)
och när jag låg där och snusade
in doften av min goa lille pojke
och han somnade på min arm
fick jag en total jätte lycko känsla

kände mig som att nu är allt som det ska vara
och hur hade jag nånsinn kunnat vara utan
mina små pojkar!

Den som säger eller gör något ont mot dem
kan direkt bara försvinna ur våra liv
de är mina ädelstenar
mina ljus!

Alla jobbig stunder är som bortglömda
när det blir mys och gos
och kram och kläng :)

Jag är deras mamma
och jag älskar att vara det!
på gott och ont!




Kommentarer
Postat av: kikki

kärlek <3

2011-03-30 @ 11:25:01
Postat av: Sanna

Underbart <3

2011-03-30 @ 11:39:45
Postat av: Mamma

Vilken fin text och vilken härlig känsla, så underbart skrivet! Jag känner igen känslan från mina stunder med mina egna barn <3

2011-03-30 @ 11:56:37
Postat av: Emma

Fint skrivit :)

2011-03-30 @ 23:57:20
Postat av: pappa

tyck om min tös!!♥♥

2011-04-01 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0