inte längre spjälsäng?

Glömde ju berätta
att idag åkte kanterna på
sängarna av

kändes hur bra som helst
och jag ser fram emot underverk för min rygg

dock finnes två små minus
dessa kan vi kalla
Melwin & Edwin

de stannade inte i sina sängar



alls

eller överhuvudtaget

knappt han de landa på kudden innan de var ur
sängen igen..

efter en kvart gav jag upp
det är inte lätt när de springer på varsitt håll
och när man lägger den ena så rymmer den andra...

fast jag måste säga att jag gav upp och vände sängarna med glädje
för det var faktiskt riktigt kul
fast det vet ju inte killarna att jag tyckte
kunde ju inte skratta inför dom :)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Hahahaa...jag minns när vi bytte säng till Felicia. Det var en ständig kamp under X antal veckor. Hon var som ett ko på grönbete : )

Jag fasar för den dagen då Max och Melvin ska byta säng...pust..bara tanken på det gör mig trött : )

2011-03-19 @ 20:19:30
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0