kaffesump

I helgen så tog jag mig en dusch i brunsås
en svängom han jag även med tillsammans med kantinlappen
och sen tog jag mig en liten powernapp på golvet med

eller i andra ord:
Hällde sås över mig själv och skållade foten
Drog av lappen lite fel och skar mig på tummen
Sen fick jag ligga och sträcka ut ryggen för jag hade ischias ont och
gick som en strandad val med rullator

Nu har jag dejt med tvätt maskinen
och alldeles strax även en dejt med affären
vet inte vilken än bara...
Blöjor är ett måste
de har på sig de sista -as we speak!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ilhana

Är det bra med foten gumman?



Krama sötnoserna från oss =)

2011-03-15 @ 20:39:19
URL: http://ilhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0