söndagens bravader!

är fullt uppe i att måla
om på toan där uppe!
jag e så himla duktig
har sett till att sysselsätta mig hela dagen
annars trillar bara fredans händelser in i  huvudet
och det orkar jag int emed för jag blir så in i h-lvetes förbannad.
K limmar fast en planka på bilen så jag kan köra till jobb
så sen ska det bara fixas dit en ny ruta också.

Har annars idag börjat skyffla bort
den ohuggna veden till baksidan
s vi kan klyva den
har gått fram och tillbaka med skottkärran
och tycker mig inte se nån skillnad i högens storlek
om det beror på att jag int orkar dra så mycket i skottkärran
eller om högen är ohyggligt stor
låter jag vara osagt ;)

Har även kammat hem 2 olika speglar på tradera idag
(shhy berätta inte för K ;))
se vilken som kommer passa bäst in på toan
och sen får vi se vad som händer med den andra.

Ska ta och klä om kökstolarna
och kökssoffan tänkte jag mig
när killarna fått trilla till kojs
och lugnet lagt sig i vårt lilla hus.

nu är det jamas dax!

Kommentarer
Postat av: Kikki

duktiga du!

2011-03-06 @ 19:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0