in youre head- nä min rubrik har inget med innehållet i texten att görA

i helgen var E och hälsade på sin moster
vill man se bilder på det klickar man här :)
M fick stanna hemma med oss
sina kära föräldrar!

Annars var vi iväg en snabbis och tittade på
mo i parken
M&E fick morot att mata med av en herre
som passerat sina bästa år
det var snällt :)



Idag har jag varit i på nya jobbet
och om 2 veckor börjar jag där helt
det är med blandade känslor jag går
in i denna nya etapp av mitt liv

man måste våga för att vinna

eller nått åt det hållet


idag hat vi ätit potatismos
gjord på oskalad potatis
för jag var  för lat för att skala den... ; )
tur den blev god iaf :))
till det hade vi kyckling
mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0